İdari Hizmetler Birimi
a) Müdürlüğe ait kamu konutlarının; aydınlatma,
su, ısınma, soğutma, haberleşme, telefon santrali, bakım ve onarım ile ilgili
iş ve işlemleri yürütmek.
b) Müdürlük birimlerine ait mal ve hizmet
alımlarına ilişkin teknik şartnamelerinin tanzim edilerek kontrol, muayene ve
kabul işlemlerini yürütmek.
c) Ulaşım araçlarının envanter kayıtlarını
tutmak, devri, terkini, edinimi, dönüşümü, hibe ve trafik kazaları ile ilgili
iş ve işlemleri yürütmek.
ç) Müdürlüğe ait resmi ve kiralık araçların ilçe
içi ve ilçe dışı görevlendirilmesi, bakım onarım, zorunlu trafik sigortası,
muayene, kontrol ve tescil ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek.
d) Müdürlük ve bağlı ek hizmet birimlerinin
yemek hizmetleri, personel servis hizmetleri, güvenlik hizmetleri ve toplantı
salonlarının tahsisi, koordinasyonu ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
e) Müdürlük evrak ve yazı işlerini yürütmek.
f) Arşiv ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
g) Kamu konutlarının tahsis işlemlerini
planlamak, koordine etmek, denetlemek ve tahsis değişiklikleri iş ve
işlemlerini yürütmek.
ğ) İdari hizmet binaları, misafirhane, kreş,
anaokulu, eğitim, dinlenme ve sosyal tesislerin iş ve işlemlerini yürütmek.
h) Daire tabipliği, iş sağlığı ve güvenliği ile
ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
ı) Hizmet binası ihtiyaçlarına yönelik gerekli
izin alınması ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek.
i) Faaliyet alanlarıyla ilgili eğitim programı
hazırlayarak uygulamak ya da uygulatmak, görev alanıyla ilgili araştırmalar
yapmak, konu hakkında sempozyum, panel, çalıştay, seminer vs. etkinlikleri
düzenlemek ve düzenlenen ulusal ve uluslararası etkinliklere katkı ve/veya
katılım sağlamak.
j) İlçe Sağlık Müdürü tarafından verilen benzeri
görevleri yapmak
Telefon Dahili Hat:12